Saturday, April 9, 2011

Un-Shy-ness

Aku tak nak marah,
Seyes aku tak nak.
Tapi aku tak tahan.
Selalu ngat macam ni sampai,
Aku sendiri tak tahu nak cakap pe.
Makanan orang macam makanan dia.
Bukan tak da duit,
Ada je...
Kalau pinjam aku boleh faham la,
Tapi kalau tang makan macam mana?
Sekali dua takpela,
Tapi kalu tiap2 masa camne?
Aku tukang beli, dia tukang perabis.
Tuan punya makan punya la save makan sikit2,
1 paket sekali makan.
tu pun 2-3 hari sekali makan.
Sekali dia amik  makan 2-3 paket sekaligus.
Redah ngan maggi lagi, milo lagi.
Tuan punya barang telan air liur tengok.
Kalau dia punya, dia punya.
Orang punya dia punya.
Camne tu??
Nak marah tak tergamak.
Mampu luah dalam ni je.
Kadang2 aku terfikir aku ni kedekut ker?
Tapi, bukan nak angkat diri ke ape,
Memang ku spesies tak berkira ngan sape2 sebelom ni,
Tapi bila jumpa orang camni,
Aku jadi macam
.........*speechless
Hmm...
Pe yang aku boleh wat is, sabar jela.
A few weeks more, and pastu, xde da.
Go mcd go!

No comments:

Post a Comment

Borak-borak Cafe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...