Friday, September 24, 2010

My One Night Stand

Do not misjudge the title huhu...mmg buruk bebenor bunyinya bak kata orang nogori, tp ak xda maksud apa2 pom...ak cma nk cerita tentang seorang lelaki yang pernah hadir dalam dalam hidup aku, walaupun cuma untuk satu malam...




nama dia AZIM..nama penoh dia? entah..aku pon tak tahu..yang aku tahu dia senior aku..amik psikologi, sekarang nihh, semester 7. dia tak tinggal kat kolej kediaman, tapi dok kat umah sewa, tu je yang aku tahu.. aku jumpa dia masa naik bas nak balik kampung untuk raya hari tuh...pertama kali aku bertentang mata ngan dia, aku rasa ada satu debaran yang tak pernah aku rasa sebelom ni..dan bila dia menegor aku untuk bertanya ada orang tak sebelah aku, aku rasa aku hampir melompat kegembiraan..huu~~nasib baik sempat kontrol, heheheh...rasanya, memang dah takdir kot untuk kitorang dok bersama malam tuh bub memang the only seats avaible time tuh adalah sebelah aku..he's the last person yang naek bas..?? ngee~~


 so, back to the story...pas dia dok sebelah ku, aku kaku tak tahu nak wat ape..aku cuma diam..perhati kat luar tingkap, konon tengah menghayati keindahan dalam kepekatan malam tuhh..hahah..aku ase nmpak kot aku gabra time tuhh? hahaha.  dalam hati tuhh memang ase dup dap dup dap...tertanya2 agak2 dia ni macam mana..peramah kerr? sombong kerr?? but from my 1st impression,  i think he's quite ok.. handsome, hidung mancung, bibir kecil, mata yang agak sepet...TOMEYY!!...so cute! n love his sooo nice spectacles ~~i love guy in spectacles! ^^,- yang bingkai tebal tuhh..for me, nampak matured, n a bit stylo..lol,taste aku memang selalu berubah-ubah..hahaha..and he smiled 1st at me,  so, xsombongla kot?? well,tu pe yang aku fikir 1st2 huhhu

then, bas yang aku naik tuh mulakan perjalanan..kemudian, ada la dua tiga orang pembantu orang yang handle bus tu(student gak, sebab n student yng organise sendiri) came up with a bottles of mineral water, cake apollo and 3 biji packed tamars for each one of us, a appreciation and a way to attract people untuk reserved tiket bas daripada syarikat bas tuh..kat packed tamar tu plak ada some sort of ucapan hari raya daripada orang yang organise bas tuh and promotion sewa teksi..haha..agak kelakar, but untuk aku aliran perakaunan nih, small things like that does matter..huhhu...maybe i'll take that bus for next upcoming raya haji? hahaha...~~sebab nak dapat air, kek, and tamar free wahuahua...sebenarnye, benda free tu lah yang wat kan kitorang saling berbalas seyum.. dia komen, "macam-macam.." sambil senyum kambing..TOMEYY~~~




dari situ, kami mula berbual..daripada semester berapa, umor, sampai la ke entah ape-ape lagi yang kami cakap..5 jam straight bercakap je ngan ia..entahlah, aku rasa at ease bila dok ngan dia, rasa macam da lama sangat kenal.. timee tu, we were just like brothers and sisters atas sebab aku da ada pkwe time tu, and dia pon sama...~~yeah i know, kekasih gelap..well, its a one nite stand, remember?? tapi aku xtahu bila and bagaimana, perasaan tu mula bercambah dari hati aku.. mungkin sebab da lama aku tak merasai nikmat cinta itu. ye, aku memang kaple ngan oran laen, tapi orang tuh, entahla..ak xnk cakap sal dia dalam entry ni, bub aku cuma nak cerita mengenai seorang insan bernama AZIM...


lepas da letih bercakap tuh...aku tertidur...xdela tdor betol, cuma tidor- tidor ayam brands je..huhu..kepala aku cam teleng ckit arah dia, kepala aku xleyy tdo straight, sebab aku jenis tdor mengiring..the best part came, he take my head, put it on his shoulder.. WAHHH!! dalam hati aku menjerit gembira...SWEET GILER!! aku senyum jerr memanjang..dia takkan nampak punya sebab cahaya suram atas bas time tuh..aku suka bau peluh dia, maksud aku, perfume dia...bau lelaki..he~gatai..>.<
me00www~~hahahhah





kitorang tdo cuma untuk dua tiga jam je kot? then bgn borak2 ag..time bas berenti kitorang trun sesama..tu jelah..tapi sebelum kitorang turun, dia amik fon aku dan letakkan no fon dia dalam tu bila aku tanya kitorang nak kontek lagi tak lepas ni...aku cuma diam...tak tahu nak cakap apa..aku terfikirkan pakwe aku..aku terfikir kan yang dia pon da de makwe..aku tak sanggup tinggalkan pakwe aku, dan aku tahu dia pon takkan sanggup untuk tinggalkan makwe dia untuk aku yang baru dikenali untuk semalaman ni...huu~~sedeyla..cinta tak kesampaian huhuh




kitorang berpisah macam tu je..tanpa sempat ucapkan selamat tinggal..dia turun dulu, aku ni plak turun lambat-lambat sebab on fon ngan ayah aku dulu, dia tanya ak kat ne..bila turun da dapat beg semua, aku nampak dia da dok kat satu bus stop yang agak jauh..dia xperasaan aku da turun...mungkin dia ingat aku nak dok gak kat bus stop tu, tapi masa tu ayah aku da sampai tepi bas tuh. so, aku terus naek kereta..aku tengok jer dia dari jauh, aku tahu dia xperasan aku atas kereta sebab cermin kereta aku tinted...tu lah the end kami..xsempat ucap babai pom, apatah lagi wish hari raya..so, ucap babai dari hati jelahh...isk isk


no dia yang aku dapat, entah..aku jadi ragu-ragu nak kontek ataupun x..dia ada makwe, aku pom ada pkwe...kalau la pakwe aku tahu aku dok sebelah dia malam tuh, mahunya dibunuh aku ni..~~pakwe aku tu memang kuat jeles..sampai aku naik rimas..then, aku takot...kalau lah makwe dia tahu sal kitorang, pe akan jadi? aku pon xnak ganggu hak orang..tahu sakitnya apabila cinta dirampas orang ketiga...lagipun, aku tak tahu pe perasaan dia kat aku..mungkin sebagai kawan, ataupun dia berperasaan sama macam aku? entah...banyak sangat kemungkinan tuh sampai aku bertangguh untuk kontek dia...selepas berfikir dua tiga hari, aku buat keputusan untuk kontek dia pas aku sampai kat sini...


then, ak jmpa ngan pkwe aku..kitorang tukar kad sim, tukar no. sebab dia memang tak percaya tahap gaban kat aku...alih2, esoknya aku jumpa dia, dia dah patahkan sim kad aku..WARGHHHH!! ase nak nangis tak berlagu kat situ jugak! kejam gila! no AZIM dalam tu! huu~~~ isk isk isk...sampai hati gila dia patahkn sim kad aku, tanpa sempat aku amik kontek no daripada zaman menengah rendah, mrsm, dan matrix aku...no besties-besties aku..and tahun ni adalah tahun bersejarah kerana satu pun raya wish daripada my BFF aku tak dapat! T.T...kejam~~~~sejak tu gakla, rasa cinta aku kat pakwe aku luntur...



dan sekarang, bila aku da de kat kolej, aku sentiasa mencari-cari kelibat dia..setakat hari ni, baw 2x aku terlihat dia..tapi aku xde kekuatan untuk tegur dia..dan dia mesti ingat aku da xsudi hubungi dia lagi.. ada satu time tu, aku dok kat ats satu beranda bangunan kat kolej, and aku ternampak dia kat tempat parking motor kat bawah..dia tengok aku, dan aku tengok dia..aku xwape cam muka dia bub masa kitorang bersama tu malam kan..bukan jelas sangat..lagipun, malam tu aku xpkai tudung, tapi untuk ke kelas aku pakai tudung...kitorang saling curi pandang, mungkin dia pun ingat-ingat lupa muka aku..dan aku tengok dia berlalu macam tu je...sedih hati aku...tapi tak pelah, i guess i'll have to keep this feeling to myself...kalau ada jodoh kitorang, adalah kan..biar masa yang akan tentukan...


Love,






No comments:

Post a Comment

Borak-borak Cafe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...