Saturday, October 23, 2010

Perfect Guys For A Perfect Gurl n vice versa

        I'd pass by this  two particular blogs just now..It belongs to this particular pretty, brainy girl and a handsome brainy boy-did i mention that both of them, is a couple?..Those two were just PERFECT...perfect being together,perfect as being theirself, perfect apart of what i'm being, a commoners..

            Bila aku tengok orang camtu, aku terfikir, boleh ke aku jadi cam diorang..semua relationship aku sebelum ni memang hancur, jauh panggang daripada api nak dikatakan sempurna. On  off relationship, main kayu tiga, masa depan tak terjamin, manusia sejahat-jahat alam, semua pernah aku jumpa. Setakat sepak terajang, tumbuk tampar, semua tuh aku dah rasa. Believe me!

       Haish..tak mahu la cakap benda lama. Wat aku mendung kelabu jer di subuh hari nih. Yup, untuk semalaman aku tak leh tido, You're right, i'm INSOMNIAC! Its been a year dimana aku tak jumpa istilah 'boleh tidur awal nih'. Tapi bila aku da tidur, setakat bangun 1-2 tengahari tu normal.. Aku ni dah jadi musang dah..

   Back to the story( memang aku nih selalu off trail-sorry!) , orang yang perfect nih akan cari orang yang perfect je. Contoh lah eh, handsome guy memang akan selalu pair up ngan  beautiful girls. And educated girls ( especially yang belajar kat luar negara) will soon settle in with graduan dari oversea gak kan? Well fine, no doubt ada gak kes xsama darjat nih ( enggang with pipit), but the possibilities is one out of 1000.

   Kenapa eh berlaku? Yela fine la, kau bagus, so kau kena cari orang yang sama bagus dengan kau. Camtu ker?? Entahla, tapi bila dah masuk soal jodoh ni, aku sendiri pun tak mahu kata pe2. Susah ngat nak cakap. Tapi satu hal la kan, bila contohnya seorang yang handsome/lawa tuh di pair up kan dengan yang tak lawa, mengata pulak. Aishh... Susah gak kan? Dapat yang sama taraf pun orang mengata, dapat yang terlebih/kurang taraf pun orang kata gak.

Tapi aku rasa la kan, ni semua hanya omongan of jeaolusy, (including me, no doubt!-sebab ni kira nga mengata la ni kan? =.=" aaa) .. Jadi, once you da dapat your soul, grab it. Do not let go...Tak kira apa pun orang lain kata. Sebab yang nak bahagianya, kamu sendiri, bukan orang lain.. Bye..nyet nyet nyet,...

Love, 

1 comment:

  1. wanita yang baik dijanjikan ALLAH akan mendapat lelaki yg baik jugak..berdoa dan menjadi terbaik salah satu usaha..keep it up :)

    ReplyDelete

Borak-borak Cafe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...