Tuesday, October 19, 2010

sendu tangisku...

badai sendu di pantai celaru ini
menjadi esak tangis yang ku simpan rapi seorang diri
air mata yang tak tumpah
jadi bukti betapa ego ini melangit tinggi..

sendu yang aku rindu
bertamulah dihati ku
kerna kamu
pelepas segala rindu dendam
yang mengasak di kalbu malu..

aku punya teman
tapi kosongnya tetap beribu
aku punya kawan
tapi tetap sayu ini bertamu
betapa terjerat aku di kabus haru
meritih jerit menangis syahdu..

tolong teman,
tolong kawan,
perlengkapkan aku..

aku ini teman,
umpama jiwa kosong tiada bernyawa
menggenggam sumpahan
harus rebah  tiada bermaya
kocak racau jiwa ini...

aduh teman
aku dalam sakit teman
bantu aku teman
aku tangis dalam sendu tawamu 

No comments:

Post a Comment

Borak-borak Cafe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...