Tuesday, June 12, 2012

Happiest Examination!

Tadi exam paling SENANG dalam dunia. Serius aku bukan nak sarkastik ke hape, tapi memang serius senang ^^, Aku hanya sentuh buku 2 jam sebelum exam, malamnya tu siap berjimba-jimba kat Proton City  jadi talent untuk kawan aku outing, then otw balik singgah pasar malam Proton City dengan heels 5 inch aku (yang ni tak boleh blah), then balik, dinner ngan housemate, tidur kejap pastu pukul 12 sampai pukul 3 pagi layan Kabhi Kushi Kabhi Gham sambil nangis tersedu-sedan padahal petang esok ada exam subjek 4 jam kredit! Memang terbaik~~~~

Terlepas Subuh, aku hanya bangun pukul 12.30pm esoknya sedangkan exam aku pukul 2.30 kat kampus baru. Yang kampus baru memang kena pergi awal sebab jauh and tendency untuk beratur panjang amat tinggi kalau waktu puncak. Dan pembacaan buku aku hanya bermula start aku dari dalam bas otw ke kampus baru sampai la tunggu nak masuk dewan. Ada 13 bab yang aku kena baca but then aku cuma jawab 12 soalan dari setiap bab dalam masa kurang dari 2 jam tu. Tu belum bab aku termenung jauh merenung masa depan and borak ngan my coursemate yang aku jumpa.

But lucky me!

Semua soalan yang masuk exam semua ada dalam buku tu! Memang bapak sebijik! Aku keluar half an hour sebelum habis exam. Exam sejam and kiranya aku cuma spent half an hour jawab 40 soalan objektif and siap boleh buat recheck 2, 3, 4 kali! HAHAHA ( Memang gelak bangga punya)

Tapi, bukan aku sorang la yang keluar awal. Ramai. Tapi sape yang tak cuba jawab soalan belakang tu memang bapak kesian. Sebab memang soalan tu agak susah kalau kau tak jawab guna buku tu. Memang jawapan dia rigid. But haha, then I gues, LUCKY ME!

*kan seronok kalau dua paper lagi macam ni gak? :D (Berangan!)


A sneak peak on my outing yesterday :)

No comments:

Post a Comment

Borak-borak Cafe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...