Wednesday, March 2, 2011

Belonging...

Pernah dalam hidup korang, 
Korang merasa unbelongings to satu-satu tempat?
Samala aku sekarang..
Aku tak rasa aku belong here..
Semangat aku patah, 
Aku hilang arah tujuan..
Kebelakangan nih, aku rasa sangat2 lost,
Aku jadi numb, kaku..
Seolah-olah aku sedang memakai satu topeng masquerade pada wajah aku
Apa yang terlakar kat muka aku,
Tak sama dengan apa yang aku rasa dalam dada aku nih,
Dan mungkin tak de sape pun perasan tuh..
Dan untuk seketika tadi, aku keluar kejap,
Untuk melepaskan pe yang terbuku kat dada aku nih.
Untuk seketika, bersama si dia,
Aku lupa segala masalah aku,
Aku jadi diri aku yang sebenar..
Sumpah aku benci diri aku sekarang...
Kenapa aku jadi camni??





No comments:

Post a Comment

Borak-borak Cafe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...