Tuesday, March 1, 2011

Cinta Buta

Oopps! Lama da xupdate blog!
Alaaa, bizi la katakn? Orang penting u! 
*Pentingla sangat!*
~~Tangan atas bahu k? Zizan punya style tu~~
Huhuhu...
Ari ni nak cakap pasal cinta buta..
Tapi, 
Bukan lah cerita orang buta kepada orang celik macam dalam cerita Hani tuh k?
Tapi cinta yang menyebabkan seseorang itu buta.
Tapi dalam kes aku nih, bukan buta lah, rabun jerr..
huhuhu..
Dulu aku pernah suka kat sorang mamat nih,
Sumpah suka giler punye suka sampai aku pun naik giler haha...
Semua pasal dia nampak baik jer kat mata aku,
Benda buruk sal dia pom aku tutupkan mata,
Sampai aku leh cakap dia lah pakwe aku yang paling hensem!
Punya lah sayang aku kat dia~~ haish =.="
Tapi sekarang nih, bila sayang aku kat dia dah hilang, 
Tengok muka dia pun xlalu..
Sumpah aku rasa heran, 
Camne la aku ley cakap dia hensem dulu??
Jauh para dari api! 
Dahla tu, sayang punya pasal la kan,
Segala penipuan dia aku terima bulat-bulat,
Sedangkan memang aku dapat agak dia menipu,
(I da jumpa segala jenis buaya darat atas dunia nih k? And dia sememangnya memang tergolong dalam spesies2 buaya darat tuh)
Sumpah aku bengang ngan diri aku.
Cakap dia tu hensem???
Puh-lease!
Mata sepet, kurus keding..=.="
Ni lah orang cakap kan, 
Cinta memang leh wat kite jadi buta!
=.="
Pasni Mcd, jangan jadi buta dah k?
U da ada dia... :)








No comments:

Post a Comment

Borak-borak Cafe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...